Heja Norden =)

Dagens semifinal av Eurovision var i alla fall snäppet bättre än den som var i Tisdags måste jag säga. Charlotte gjorde ett bra framträdande =D Synd att Ukraina var en sån copycat bara... fattar inte riktigt varför hon är favorit? Så bra var inte hennes låt... hon var mest porrig måste jag säga men sånt går ju hem =) Kul att Charlotte gick till final i alla fall... och Island och Danmark likaså! Alla nordiska länder i final =D

Men Lettland... piraterna... ärligt talat =P Att det är min gamla musik lärare som vart med och skrivit den pinsamma låten förvånar mig faktiskt inte ett endaste dugg! Ska bli intressant att se finalen på Lördag faktiskt. Heja Norden =D Tycker faktiskt att vi har 5 av de bästa låtarna! Diggar verkligen Frankrike också, han är stört cool!

Egentligen borde jag gått och lagt mig för en timme sedan... ska jobba imorgon - hela dagen! Jippie! Hoppas i alla fall att det blir lite ös. Annars är det så jävla segt att gå där =P Haft en kul dag idag förresten, vart med Vicke... käkat thai mat och cyklat runt på Bettan. Goa grejer det! Men men... nu måste jag verkligen sova.

Peace, love and understanding.


Kommentarer
Postat av: Helena me gunnibena

Heja ICELAND!!!!!

2008-05-23 @ 10:14:20
URL: http://helu76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0