jag vet att jag har talang...

kim, vicke och den svarta katten - mitt i natten



här sitter vi mitt i natten
ute är det så mörkt att man inte ser den svarta katten
han springer upp och ner för berget i väldig fart
kanske ramlar han ner snart?



men det regnar och då blir halt
stackars katten, nu får han det svalt
han är trött på att springa upp och ner
men han måste fortsätta för längst ner står vicke och skriker "MER"



vicke har letat sig till berget med en karta
hon kan det... för hon är en av de smarta
men hon är inte smartare än kim
för hon har ätit tillräckligt med lim



katten börjar bli riktigt trött
och märker att vicke har börjat slummra sött
då passar katten på att fly
men då kommer kim och slår den med sitt paraply


Kommentarer
Postat av: Helena

Im speachless.....
Tänk att du har en sån gåva.
Önskar jag kunde rimma,det kan jag lova.
Imponerad av den högsta graden!
Nu gräver jag ner mig med spaden...
Nä nu ska jag gå till arbeit,
hoppas det inte blir scheit...
Fast du är väl där?
Då kan vi äta bär!!

2008-05-13 @ 10:01:01
URL: http://helu76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0