kims bästa dagar?

Kims bästa dag idag? Njaa, inte riktigt. Har haft så ont i ryggen och det har varit så varmt på jobbet så jag har svettas som en liten gris. Hehe. =P Min bästa Cissi kom och hälsade på och hon fick sina One Three Hill (säsong 5) skivor som jag har bränt till henne =D Hoppas hon kollar klart på dem snabbt, vill ha någon att diskutera med.

Kims bästa dag igår? Nej, inte det heller faktiskt. Orkade inte blogga igår... var så trött efter jobbet. Trött i kropp och knopp. Det var en massa stökigt folk igår och så var det en kund som bad mig dra åt helvete (för att jag inte ville byta in hennes skor som hon hade användt ute och det inte var något som helst fel på... hon ville bara ha ett par nya för hon gillade inte dem hon hade köpt). Men men... det är smällar man får ta ibland. Om någon vet vägen till helvetet kan ni väl vara så rara att tala om det för mig? =) 

Men igår kom det i alla fall en del roliga kändisar (folk jag känner) in och hälsade på. Fanny och Lotta =D det är alltid lika trevligt att tjöta lite med dem! Dessutom så dök helt plötsligt mina kusiner (två av dem i alla fall)... Emma och Fredrik, plus min faster Lotta och Per-Åke... dem kom från ingenstans. Eller nej, det gjorde dem ju inte, dem kom från Leksand. Var nere i Borås för att gå på 50 års kalas =) Kul att träffa dem igen.

Kikade in på Aftonbladets hemsida precis nyss tänkte kolla om det fanns något saftigt Eurovision skvaller... då är den första rubriken jag får se: Harry Potter skådis dödad i krogslagsmål! Och så var det en bild på Harry och Ron (Daniel Radcliffe och Rupert Grint)... och en liten bild på en annan kille som liknade han som spelar Neville! Herregud tänkte jag! Detta får ju inte vara sant! Det visade sig dock vara en kille vid namn Rob Knox som tydligen spelar Marcus Belby (en Ravenclaw student) i den kommande filmen. Tragiskt! =(

Nu ska jag fortsätta spana på Aftonbladet... hade även tänkt att tippa lite hur det går i Eurovision. Inte tippa på riktigt alltså, nej, sånt kan jag inte... men jag kan ju tippa lite här på bloggen =D


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0