kims BÄSTA kväll =)

Gick och mötte Cissi och Vicke vid bussen... när vi väl kom hem till mig så var det bara att sätta igång att grilla med en gång! Var rädd att glöden skulle försvinna annars. Cissi utnämnde sig snart till grillmästare och höll koll på våra fina grillspett... sedan fick Victoria ta över en stund. Roligt att jag bjuder in på middag och mina gäster sköter grillen... borde det inte vart jag som gjorde det? Haha. Nå väl... gott smakade det i alla fall! Och trevligt hade vi! Enda tills det blev lite väl kallt (och inte ens infravärmen hjälpte) då gick vi in och satte oss istället och fortsatte tjöta! Mysigt värre =)

  

Jag och Joline följde dem till bussen för en stund sen och nu är jag tillbaks på hemmaplan igen. Hehe. Trött och fortfarande väldigt mätt... men så kan det gå om inte haspen är på! Det här måste vi göra om nån gång snart men förhoppningsvis är det varmare nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0