lite berg-och-dalbana

Ibland svänger det så jävla snabbt. Ena stunden är man på topp, nästa sekund vill man bara gråta. Hatar verkligen när det blir så här... jag vill vara på topp hela tiden! Men tyvärr har väl alla perioder då och då där allt bara känns... blä. Det går väl över snart antar jag.

Förtrollad var en jättegullig film förresten =) Köpte med mig lite fika/frukost igår... äta frukost kl 15.00... det gör man inte varje dag om man säger så. Men vi hade mysigt i alla fall, jag och Vicke. =)

Nu ska jag duscha, äta frukost (i normal tid), göra mig iordning och cykla iväg till jobbet. Slutar 17 idag, gött är det... men sen har jag två dagar till stängning. Inte lika gött... fast det kanske är lika bra det. Det är alltid sån kaos i trafiken när man ska cykla hem kl 17... så på så vis slutar jag hellre 19.10 =P

Aja. Vi säger väl så...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag! :)

2008-05-27 @ 07:23:33
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Ida Frank

I min blogg säljer jag lite kläder, vill du se alla kläderna samlade som jag sålt och har till salu så finns det en kategori som heter (KLÄDER?). Jag har sålt en del men har även JUST NU en
Snygg polotröja som kostat runt femhundra kroonor till salu för endast 100kr, en supersöt jeanstunika till salu för endast 140kr. Den är söt och i superbra skick. Även en blus som kostat runt tusenlappen som nu är till salu för 150kr.
Nästan varje dag lägger jag upp en ny sak som jag vill bli av med, som kan bli din. Det är allt från smycken till jeans till skor, till klänningar, tröjor osv.. Håll utkik vet jag. Hittar du inte något idag hittar du kanske något om några dagar? Vem vet. Finns på msn [email protected] om du hittat något så kan du adda eller bara kommentera bilden på min blogg. www.ifrank.blogg.se

KRAM!!

2008-05-27 @ 07:25:19
URL: http://ifrank.blogg.se
Postat av: Helena me gummibena

Nämen Kimsan...Hoppas du e på topp imorgon igen;) Då är det ju våran BÄSTA stängning!! !! !!

2008-05-27 @ 09:51:07
URL: http://helu76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0