pajen = great success!

image3


Kims bästa paj blev en stor succé! Måste själv säga att jag är förvånad över hur god den blev med tanke på min historia med bakning/matlagning! Man kan säga att det här är ungefär en lika stor succé som när jag och Fanny gjorde alldeles perfekta vaniljbullar. =D Cissi och Helena gillade pajen jättemycket, sa att det var den bästa paj dem någonsin ätit. Vågar man tro på det? Dem kanske bara sa så för att göra mig lycklig. Haha. Nej, vi får hoppas på det bästa. Sophia tittade förbi på jobbet också för att ta sig en bit paj. Hon var lite ledsen :( Men jag hoppas att mitt underbara sällskap pajen tröstade lite i alla fall... <3


Det blev verkligen ett partaj
Denna första maj
Jag åt både paj
och kycklingsatay


Shit va kreativ jag är idag! Skriver poesi och allt! Men alltså... jag kan inte hjälpa det. Somliga har talang... andra inte! Så är det bara.

Kul att Cissi är tillbaka i stan förresten, den lyckosten har ju varit i Dublin i nästan en vecka nu! Har saknat henne på jobbet - det har varit väldigt tomt utan min bästa Cissi! - men nu har hon äntligen gjort comeback =D En efterlängtad sådan! Nu behöver bara mitt älskade lilla frimärke ta och komma hem också. Haha. Vicke... jag ska vänta på tågstationen med en paj när du kommer hem! xD

Kommentarer
Postat av: Helilena

Kims bästa paj var verkligen SuperGOD!!!

2008-05-10 @ 20:00:05
URL: http://helu76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0