pinocchio, borås stolthet. =P

Då har man varit och handlat allt till den bästa grillkvällen... hoppas jag inte glömde något nu! Men det lär vi ju märka. Hehe. Tror jag fick med allt... allt och lite till... men det blir lätt så! Det blåser rätt kallt ute men som tur är har vi infravärme på altanen, tänkte lägga ut lite flisfiltar också och göra det lite mysigt. =)

På vägen hem från Maxi tog jag och Classe vägen förbi Pinocchio (borås stolhet) för att ta oss ett span. VI har ju inte sett den än... eller ja, jag åkte förbi igår men då hade den ett stort vitt skynke över sig! Det stod faktiskt en hel del folk där idag och tog kort på statyn med sina mobiler... hahaha. Kul! =P

Men nu är det dags för mig att hoppa in i duschen för snart ringer Vicke, då är det bäst att man är redo. Annars vet man aldrig vad som händer! Hehe.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ha det bäst!!!!!
Det är du ju BÄST på.....hehe
Kram

2008-05-17 @ 21:14:58
URL: http://helu76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0