sms tjottabalaong sak.

Snodde från Anna... som snodde från Lisa som i sin tur snodde från någon annan...

Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt 5 gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på den första frågan. Gör likadant med resterande frågor.


Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
"haha.... det är tråkigt som fan... haha"

- menar dem att jag är tråkig? =O


Vilken raggningsreplik faller du för?
"Haha :D jag glömde fråga om du ville göra något ikväll ;) ? <3"

- oooh, spännande...


Vad var det första du sa imorse?
"Kan ni ta bussen hem?"

- jaså? det minns jag inte... och vem pratade jag med?


Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
"Hej kim :D nu är jag klippt och klar :D <3"

- haha, ja, jo... så kan man ju också säga...


Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
"Här har du sett friends turnébuss! ;)"

- bättre sätt att förklara att man tycker om mig finns inte. hehe


Så vad säger du under förspel?
"Tack så mycket min bästa kim :) tror nog att vi får äta lite tårta hemma, det verkar inte finnas så mycket här.. Hur gick kampen? Kram kram"

- haha, jag tjötar på som fan =P


Några år senare får ni barn. Vad är deras första ord?
"Jag ska äta max sen... Ett skråv mål ska bli gott... Hehe eller dubbelt ett dubbelt buremål hehe"

- oj oj, jag får hungriga barn!


Kommentarer
Postat av: Helilena

Nämen TJENARE Kimsan!!!! Har du åsså blogg här på blogg.se!!! KUUL!!!

2008-05-10 @ 19:55:14
URL: http://helu76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0