bara för att man är ledig betyder inte det att man...

...inte har något att göra! Känns nästan som att jag är fullbokad hela helgen.

fredag.
- ullared med mamma, joline, lotta... m.fl?
- gå till telia med joline? hennes mobil står av någon anledning i mitt namn
- besöka systemet!
- handla!
- ta hand om mitt härliga disk-berg!

lördag.
- städa, städa, städa
- skura varenda vrå
- få fin främmat från jobbet (vi kan kalla det förfest)
- utgång!

söndag.
- sova?
- städa igen?
- baka! (är ju min födelsedag på måndag, då får man ju ha en liten bjudning)


Ingen ro och ingen vila. Fast det mest låter ganska kul.
Om vi räknar bort disk-berget och städningen, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0