det är inte lätt när det är svårt

Är det bara jag som tycker det är jävligt svårt att komma upp på morgonen?

Då ska jag säga att jag för det mesta går och lägger mig i god tid så att jag ska få runt 8 timmars sömn... men hur lockande känns det att gå upp från den varma sängen när det är kallt, mörkt, grått och regnit utomhus? Inte speciellt. Idag var det precis samma sak... jag snoozade tre gånger på mobilen innan jag kände att jag verklien var tvungen att gå upp.

Känner mig fortfarande lite halvt som en zombie, men det går väl över?

Var hemma hos Annelie, chefen, på att så kallat 'ljus party'... man skulle kunna jämföra det med ett Tupperware party fast det såldes bara ljus och ljusstakar och sånt! Det var synd att Cissi inte kunde följa med för jag kände mig lite 'out of place' där med Annelies familj och vänner... men va fan! Jag beställde en tomte (som ni kommer få se när jag får det, hur söt som helst) och jag fika mycket gott fika =D

Jag hade gärna beställt en massa ljus... speciellt de fina jul ljusen... men det var rättså väldigt dyrt! Och dessutom ska jag ju förhoppningsvis till Ullard i slutet på veckan. Där kan jag garanerat få mer jul-ljus för pengarna. Haha.

Nu måste jag göra mig iordning!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0