ett gäng tokiga masar på plats i borås!

Yes!

Leksands IF är i stan med ca 700 supportrar när det är dags mot BHC (borås hockey). Jag hade verkligen fått för mig att den här matchen skulle spelas imorgon. Men det var visst idag... Kecke (min farfars bror, dalmas, leksands fantast och föredetta spelare i både leksand och bhc) ringde och väckte mig imorse och frågade om jag inte skulle gå med honom och Gullan på matchen.

Jag blev så rörd. Han är så söt, ni förstår inte! =)

Och så pratar han med sånt härligt dalmål så det finns inte. Man blir bara glad av att lyssna på honom. Han skulle i alla fall ta på sig sin Leksands tröja, keps och ta med flaggan och bege sig ner till Ishallen idag! Och visste är jag avundsjuk!

Hade gärna stått där. I Leksands klacken och sjungit och hoppat! Men matchen börjar kl. 16.00 och då kommer jag att vara i fullt sjå med att göra mig och lägenheten i ordning... för mina gästar kommer ju att dyka upp efter kl 17 nån gång.  Attans!


Varför kunde inte matchen vart imorrn för?
Hade så gärna velat se!



Heja Leksand, skjortan hänger bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0