gekås in my heart! ;)

Alltså... fy fan va mycket folk det var på Gekås i Ullared igår! Det var helt sinnessjukt! Jag fattar inte vart alla människor kommer ifrån? Varför kommer alla till Ullared? Men det finns ärligt talat någon slags charm med att behöva slå sig från mellan människor och tusentals kundvagnar! Man säger att man hatar det men innerst inne så älskar man det! Man skulle till och med kunna säga att man älskar att hata det.

A love/hate relationship!

Jag har i alla fall köpt en massa julpynt nu! Så om två veckor (när det är första advent) blir första gången jag ska julpynta i min alldeles egna lägenhet! =D Ska bli så mysigt. Köpte lite av varje. Gardiner, dukar, ljusstakar, små tomtar... nu fattas bara en plastgran ;) ... för ärligt talat. Vad är julen utan julgran?



Vad kul det är ändå... att kolla på allt folk! Se hur hysteriska alla är! Vissa
skrattar åt folk massan, andra är märkbart irriterade.... mycket spännande!
Jag skulle nog kunna åka dit och bara kolla på folks beteenden en hel dag.


Efter vi handlat skulle vi äta kebab (för det är en klassiker) men det fanns
ingen plats inne på restaurangen så vi fick sitta utomhus! Den 14 november
satt vi alltså ute och åt! Hats off till Joline som endast hade tunn skinnjacka
på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0