happy early birthday to me ;)

Dagens överrasking var att Birgit och Sanna tittade förbi alldeles för en stund sedan med en tidig födelsedagspresent! Min första för i år! =D En jättefin ljusstake som passar perfekt in i antingen hallen eller vardagsrummet för det var i nästan exakt samma gråa färg. Mycket fint! Önskar nästan att jag hade haft den igår. Får tända ikväll istället.

Nu ska jag trotsa min huvudvärk (även fast den blivit lite bättre) och ta mig en promenad för - hör och häpna - solen skiner i Borås! Ska gå in till stan och hälsa på mamma och gänget. Sedan... lite senare blir det kebabrulle! Det känns som en sån dag idag.

Vi hörs sen.

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Fru Wile´n

Helloooo Kimmers :)

Grattis i förskott!

Pliiiis rösta på mig i en tävling jag e med i;)

Det e länkat till den på min blogg;)

2008-11-16 @ 18:33:38
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0