i väntans tider...

...på att Kims bästa TV kväll ska börja! Tro nu inget annat! Tisdagar är verkligen en av veckans höjdpunkter... i alla fall Tisdag kvällar på kanal 5! Först Desperate Housewives, sen Christine och sist men absolut inte minst Brothers & Sisters! Tre av Kims bästa program på en och samma kväll!

Nu vet jag vad jag önskar mig i födelsedagspresent (fyller år på måndag för er som inte minns/vet). Brothers & Sisters: Säsong 1 på DVD! Underbar show! <3 Älskar familjen Walker dem är så hysteriska och underbara så det finns inte. Så ja, den önskar jag mig... fast den funkar bra som en julklapp också, bara så alla vet ;)

Kanske borde jag laga lite mat nu innan alla program börjar?
Vore ju trevligt... så jag kan fixa matlådor tills både imorrn och på Torsdag!

Så redig är jag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Betty då?! =O Är ju eg det enda som är bra på tisdagar...

2008-11-11 @ 22:46:53
URL: http://annamopp.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0