lön idag, då blir plånboken gla'

Woops. Tog visst en liten blogg paus där en dag. Hade verkligen inget ork igår. Helt slut efter jobb hela dagen och hela helgen innan dess men nu är jag på G igen. Och lön får jag idag också... men jag ska verkligen försöka hålla lite på pengarna den här månaden. Visst, jag ska köpa julklappr och så men ändå.

Den som spar, han har.

Så vad har jag gjort sedan sist?

Jo, i Söndags kväll, efter jobbet, gick jag, Julle och Vicke på bio! Twilight såg vi och jag älskade den! Jag blev lite kär i den filmen alltså. Har inte riktigt kunna sluta tänka på den, vill gärna gå och se den igen. Victoria tyckte det var lite för lite blod men jag tyckte det var alldeles lagom... den var så fin! Åh, jag måste nog se den en gång till.

Känner även att böckerna... Twilight serien kan bli en suverän julklapp! Någon som känner sig manad att köpa dem till mig? Jag läser aldrig men va fan... slutet på filmen störde mig, nu måste jag läsa och se vad som händer. Kan ju inte bara sitta här och vänta på nästa film. Det kan ta år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0