med en corona och rock tema på idol kan det inte bli annat än en go kväll

Johan
Sjukt bra! Jag börjar digga killen skarpt alltså. Han går från klarhet till klarhet. Det två senaste veckorna har han varit jättebra! Han passar ju verkligen in i det här temat kan man ju lugnt säga.

Lars
Idag var han i alla fall bättre än de två senaste gångerna... men ärligt talat? Han ser ju ut som en über-tönt! Haha.  Nej... jag vet inte.. jag gillar honom inte så värst mycket... men som sagt; klart mycket bättre än förra gången!

Anna
Sjunger bra, låten passade hennes röst, hon är söt... men hon börjar tråka ut mig...

Robin E
Gillar honom inte överdrivet mycket... tycker fortfarande att det är för mycket Markus Fagervall över honom... men det här var ju verkligen hans tema och han gjorde det bra!

Robin B
Idag var han faktiskt snygg! Haha. Har sett att folk kallar honom snygg-robin men jag har inte sett det förens idag! Han borde ha skinnbrallor och bandana oftare! Jag tycker han är bra... men jag tror han kommer hänga löst.

Alice
Lilla, lilla Alice =D Hon är så söt och go! Hon gjorde det här bra. Väl godkännt! Inte mer, inte mindre. 

Kevin
Oj oj oj... jag störde mig som fan på honom i början... men jävlar va han har vuxit i mina ögon de senaste gångerna! Och idag var han nog fan bäst av alla =D



Alla var bra idag... så jag måste chansa på vilka som jag tror hänger löst... och jag tror det blir: Robin B, Anna och Alice? Jag kommer säkert ha helt fel... men jag tror ärligt talat att båda tjejerna kommer hänga löst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0