men om vi ser saker från den ljusa sidan

Så har jag ändrat look på min kära lilla blogg! Några små förändringar. Kände att det var på tiden nu. Bilderna i min banner/header eller vad man nu kallar det på svenska är självfallet tagna ur Panic at the Disco's senaste musik video till Northern Downpour! Muchas vackert!

Och så har jag en ny länk som går till ingen mindre än AnnaMopp! Jag såg att hon hade länkat till mig och då ska ju inte jag vara sämre än att länka tillbaks! Dessutom är jag en flitig läsare av hennes blogg  så det är klart det ska länkas!


Vad tycker ni om den nya looken btw?
Det är ju inte så stor skillnad men ändå... ;)

Kommentarer
Postat av: joline (a)

ohoooooo>!>!!! :::::::::: DDDDDD:D

2008-11-12 @ 21:34:56
Postat av: Vicke

aaaass cool... =D

2008-11-13 @ 02:07:40
URL: http://bitterswee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0