Nämen goddagens alla glada,


Hoppas alla har det bra en dag  som den här! Solen skiner i Borås idag (jag blir lika förvånad varje gång) och jag har spenderat den senaste timmen med att dammsuga & damma av hela lägenheten! För fy fan va bra allt skit syns när solen skiner... föredrar nästan när det regnar och är mörkt - då slipper man städa! ;)

Höll förövrigt på att slänga mina Katy Perry biljetter! INTE BRA! Men sen när har dem börjat göra biljetter i A4 format? Det hade ju varit förskärckligt om jag hade slängt iväg dem!

Nu har jag lite ärenden jag måste fixa inne i stan... ska bland annat hämta ut ett paket med min sprillans nya Panic at the Disco t-shirt! Yess! Skulle hämtat den för en vecka sedan ungefär men den borde ju finnas kvar? Vi får hoppas på det bästa. Sedan ska jag eventuellt köpa nån pärm eller något där jag kan förvara mina räkningar m.m. Och något finurligt till min kära moster! Undrar just om Joline vill göra mig sällskap?

Sedan drar jag självklart på 50 års kalas! =D Tåååårta!

Vi hörs senare!



Ändå ganska kul med biljetter som är större än mitt huvud!

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

tåååårrrttaaaa drrooooooooll

2008-11-21 @ 19:47:25
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0