pedofiljävel, håll dig långt borta från min syster!

Jag blir så jävla arg! Varför finns det så många störda människor? Nu är det någon jäkla snubbe som håller på att trakasera min lillasyster med medelanden på hennes bilddagbok där hon lägger upp lite bilder på sig själv och annat då och då... men INTE ENS DET ska man få göra utan att någon jävla idiot ska komma och förstöra! Jag blir galen. Sånt här gör mig förbannad. Ingen gubbe ska skriva så här till MIN syster, ingen!

"hej du unga dam!

jag undrar om vi kan bestämma träff på lördag?

Vi kan ha sex och jag kan slicka din klitoris till orgasm!"

Självklart har hon anmält. Och skaffat gästlösen, så att ingen förutom hennes 'vänner' på sidan kan se hennes bilder, alla andra måste ha lösenord. Gubbar som han borde hängas! I pungen!

...och så kan dem gott hänga där tills dem dör.

Det är tur att min syster har lite vett i skallen och att hon är ärlig.. och direkt vågar berätta för mamma och Claes vad som har hänt! Jag antar att det för vissa skulle kunna vara pinsamt och läskigt att berätta. Jag skulle nog tycka det och vet inte om jag skulle våga berätta om det var jag som hade fått de här medelandena när jag var 14 år... men Joline är inte som andra, hon är bättre. <3


Synd att äckelgubbar ska hålla på att förstöra så här!
Jag blir så trött! Så arg!


Kommentarer
Postat av: Morsan

Ja, det är sorgligt att det finns "gubbar" som utnyttjar unga tjejer! O skriver korkade kommentarer på deras sidor... Men jag talade om ett o annat matnyttigt för honom... O det kan jag iallafall garantera att han skriver inte till Joline mer! =) Men tyvärr kanske till någon annan.=(

Hoppas dom oxå anmäler....

2008-11-12 @ 23:28:08
Postat av: Vicke

men jävla pucko....

skaffa hjärnceller och hjälp..

desperat jävla idiot som tror att man kan utnyttja tjejer under 14....

DET ÄR ALLDRIG OK OCH SÄGA SÅ I VILKEN ÅLDER DET ÄN ÄR...

BÖRJA TÄNKA MED HJÄRNAN INTE KUKEN KILLAR.. (GUBBAR)

2008-11-13 @ 02:05:57
URL: http://bitterswee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0