så var man i väntans tider igen...

Sitter här och väntar på att mina hyresvärd ska komma hit eller i alla fall höra av sig till mig! Vore ju nice om han kunde komma hit och fixa rutan på balkongdörren snart som han har sagt att han ska göra. Han sa att han skulle fixa det igår men så dök han upp utanför min dörr precis innan jag gick till jobbet och sa att han inte kunde fixa det igår för han hade inte fått tag på någon glasmästare eller något sånt...

...men han skulle komma förbi idag och fixa det! Sa han i alla fall. Och jag hoppas han dyker upp snart. Kul att sitta här och vänta liksom. Har en känsla av att han inte kommer att dyka upp alls. Han verkar lite skum. Jag menar... jag har väntat sedan jag flyttade in (1 september) på att han ska komma och fixa lite grejer... men har han gjort det? Nej.

Man blir så trött.

Vill inte ringa och tjata heller.

Han borde dock ringa... och säga... "Jag kommer snart" eller... "jag kommer inte idag" eller va fan som helst. Hatar att vänta. Känns som man är så låst. Börjar jag göra någonting... som att laga mat eller hoppar jag in i duschen så lovar jag att han kommer dyka upp.

Det är väl bara att vänta.



Påsar från ICA Maxi och City håller INTE värmen särskillt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0