sätter femtio-miljarder på att johan palm åker ut ikväll!

Hörde att det skulle vara gospel tema i Idol ikväll... och det första jag tänkte när jag hörde det var 'bye bye Johan Palm'... tror verkligen det blir hans tur att åka hem idag. Känns verkligen som att det här inte alls är hans grej. Så jag tror det blir han som åker.

Har kommit på att det inte finns någon som jag riktigt vill ska vinna... fick jag bestämma så skulle Robin B och Alice gå till final! Kevin orkar jag inte med. Jag har ingen förklaring till varför... från början gillade jag honom inte, sen blev han bättre i mina ögon och han är fortfarande bra iof men han är too much.

Vem fan är så jävla glad hela tiden?

Kommentarer
Postat av: Helena

FEMTIO MILJARDER!?!?!?!?!

Jeeezus, give me my job back so I can earn dough like you !

2008-11-28 @ 20:25:58
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0