tänk om det alltid kunde kännas så här!

Det är dimmigt ute idag... eller dammigt, som min kära morfar brukar säga! Och jag har haft sovmorgon för första gången den här veckan. Börjar kl 12! Så skönt att få sova ut. Även fast jag sover ungefär lika länge varje natt så känner jag mig ändå mer utvilad när jag vaknar vid 10-tiden än när jag går upp vid 7.30 eller 8.

Det gör faktiskt lite skillnad om man vaknar innan klockan ringer... har ni tänkt på det? Om man får vakna själv så känner man sig mer utvilad än om man väcks av en dum alarmklocka!

Tänkte på en sak till... om ni kollar till vänster... under bilden på mig och Panic så har jag skaffat en liten nedräknare till ett mycket viktigt datum! Nämligen dagen då Britney Spears nya album släpps =D=D=D=D 18 dagar kvar bara! Ska bli så kul att få lyssna på hela grejen snart!! Jag har hört två hela låtar... och korta klipp från 4 andra låtar - och det låter hur bra som helst! Det är Blackout nr2, fast mycket bättre än sin föregångare!

Uptempo låtarna är party på hög nivå!  If You Seek Amy är speciellt bra! I alla fall det lilla jag har hört av den! All of the boys and all of the girls are begging to if you seek Amy ;) Klura på den du! Out From Under, balladen, är helt underbar! Jag är verkligen kär!! Britney's ballader är alltid så vackra och den här är verklgien inget undan tag. Circus är också asbra! Kan knappt bärga mig för att se musikvideon till den. Hoppas den släpps snart!


Själv vaknade jag 2 minuter innan min klocka började ringa.
Och nu är jag mer än redo för en ny dag på jobbet.
Tänk om det alltid kunde känns så här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0