what a wonderful day

Har haft ett superbra födelsedag, so far, tack för gratulationerna, tack alla som har hört av sig! Jag sa det till mina jobbarkompisar tidigare idag att man skulle fylla år varje dag... så här populär känner man sig inte ofta ;) Nya sms och nya medelanden att lyssna varje rast. <3

Fick en massa firnurliga och rolig saker! Bland annat ett strykjärn (yes! xD), ett helt taco set (med talrikar, bestick och allt sånt - taco party snart, någon?), en äggkokare, Sex & the City (skolådan, alla säsonger, och fimen)... och det bästa av allt - säsongs biljett till alla Elfsborgs hemma matcher nästa år! =D Jag har säkert glömt en massa nu men men... tack för allt. Det kändes nästan som julafton idag!

Och som om inte det vore nog har jag även hört tre nya Britney låtar...

1. Circus
2. Out From Under
3. If U Seek Amy

Så sjukt bra allihopa att jag tror jag dör! Hela albumet har läckt och jag hade ett inre krig med mig själv om jag skulle ladda ner det eller inte... men jag bestämde mig för att endast ladda ner de låtarna som jag kände mig allra mest nyfiken på. Lite spänning vill man ju ha den 2 December! =)

Blev förresten inte alls besviken på de nya låtarna... dem är underbara!

Jag är kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0