amatö... jag menar Idol 2008

Jo, jag kan nästan tänka mig att börja kalla det Idol igen nu ;) Känner att några av deltagarna har växt och blivit bättre... i alla fall i mina ögon. Specielly Alice! Hon är min favorit för dagen - jag blev så glad när jag kollade på hennes uppträdande! Så söt är hon!

Jag tror och hoppas att Jesper åker ut... han är så mesig! Hade önskat att Lars kunde åka med... va fan. Visst lite cool, lite egen... men herregud, Håkan Hellström på Engelska någon? Falsk sång så det skriker om det.

Nu ska vi se vem som åker... Yazmina eller Jesper!
Båda två ganska bleka... men Yazima är roligare att titta på. Haha.

Vi får väl se.

Bye bye Jesper =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0