är man bra på att förutse saker så är man...

Jesper åkte. Precis som jag misstänkte hoppades! Så här tyckte jag idag...

Robin B.
Grabben är ju här ifrån sjuhärad! Svenljungas stolthet! Och jag måste säga att han överraskade. Tyckte han var sjukt bra på första audition... lite blek under kvalveckan men idag... var han faktiskt helt okej måste jag säga! När jag hörde att han skulle sjunga Mercy så fick jag en halv chock, trodde det skulle bli katastrof men det blev det faktiskt inte.

Anna.
Jösses, den tjejen har pipa så det heter duga! Hon sjunger som en gud(inna)! Inga mer kommentarer egentligen, hon är sjukt bra och jag är övertygad om att hon kommer komma långt.

Johan Palm.
Jag vill hata honom men... jag kan inte. För även fast jag tycker han är dålig vissa sekunder så tycker jag att han är helt brilliant nästa sekund! Hatkärlek kanske man kan sammanfatta det hela med.

LouLou.
Inte så bra idag... alltså. Hon sjunger jättebra och hon är supersöt osv... men jag tyckte det var något som inte var bra idag faktiskt. Något med utalet eller sättet hon sjöng? Jag vet inte riktigt. Inte en av mina favoriter idag.

Robin (den andra, kommer inte ihåg efternamnet)
Meh... vet inte riktigt vad jag ska säga/skriva. Han var inte superbra men inte heller jättedålig. Skönt att han satt säkert för jag tror han kan jättemycket bättre. Fast... han påminner mig lite grann om Markus Fagervall och honom gillade/gillar jag verkligen inte.

Sepideh (vet ej om det stavas så)
Sjöng en av mina favoritlåtar just nu och gjorde det bra!

Jesper.
Can you say mespropp?

Kevin.
No comments. Jag gillar honom inte... sitter som ett frågetecken varje gång han öppnar munnen. Han är ju bara jobbig och smörig och nej, nej, jag gillar honom inte!

Lars.
lskdasjdklj! SNÄLLA! Jag vill inte höra mer. Visst, visst, han kör sitt egna race och det är jätteballt...... NOT! Inte direkt en av mina favoriter so far. Han sjunger ju falskt! I vissa fall (johan palm) kan det vara charmigt - men det är det inte när Lars gör det. Bajs!

Yazmina.
Ganska blek. Inte den bästa sångrösten direkt. Men snygg är hon, snygg som fan!

Alice.
Ahh! Min lilla sockertopp! Haha. Hon är så söt... sparar självklart det bästa till sist! Inte nog med att hennes framträdande fick mig att sitta i soffan med ett konstant leende på läpparna... hon sjunger verkligen jättebra också! Har inte riktigt tänkt så mycket på den här tjejen innan, hon har inte varit någon som stuckit ut direkt men nu kan jag knappt bärga mig för att se vad hon ska sjunga nästa vecka!


More Alice to the people! =D
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Hade inte sagt det bättre själv.. Klockrena kommentarer....=) Ta bort juryn sätt dit Kimmers....

2008-10-11 @ 00:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0