dagens upptåg

Hade tänkt börja med att göra mig i ordning. Alltid trevligt att se någorlunda normal ut när man ska ut bland folk! Vill ju inte direkt skrämma livet ur stackars försvarslösa människor! Och om jag lyckas få tag på Vicke (jag tror att den lilla sjusovaren ligger och drar sig än) så ska jag kila hem till henne och umgås lite... kolla på nya avsnittet av One Tree Hill!! Can't wait.

Sedan ska jag dra ner till stan där jag ska möta upp ett helt gäng brudar! Mamma, Joline, Lotta, Emilia och Cladden! Vi ska nämligen gå på bio! Partik 1,5 ska vi se... och jag vet att den hade premiär för ungefär 100 år sedan men ingen av oss har sett den och vi vill så gärna se den och nu ska det äntligen bli av!

Dags att sminka sig!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anna

Såg den i fredags... riktigt rolig faktiskt! =)

2008-10-22 @ 15:17:31
URL: http://metrobloggen.se/annamopp
Postat av: Cladden

Vilken trivsam kväll det var igår och så j.kla bra film!! Det gör vi om.... Ha en skön ledig dag.

Kramen,

Fadder Claddraham

2008-10-23 @ 10:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0