Jag trodde att...

...det skulle vara tyst i lägenhetshus efter kl. 22!?

Grannen under mig har tydligen inte hört den regeln. Han/hon/den/det har spelat hög musik i flera timmar nu och gör det fortfarande. Inte för att det spelar så stor roll eftersom jag sitter här och inte försöker sova eller någonting... men det här kunde lika gärna varit min helg att jobba och då hade jag troligtvis försökt sova nu och det är tveksamt om jag hade lyckats med det.

Jag har iof jobbat idag.

Tog en extra tid... man får ju rycka in ibland! Och fy fan... vilka röriga kunder! Bara röriga kunder! Skor överallt, krångliga människor i kassan... oj oj oj... och som grädden på moset var min absoluta hat kund inne! AHRSJKH! Jag blir frustrerad bara jag ser henne. Tror bestämt att jag har nämnt henne i bloggen innan för jag har som sagt haft med henne att göra flera gånger. Hon är så jobbig. Hon är så trög. "Men min mamma vet allt om skor och hon säger att det inte ska bli så här efter bara några månader!"

Har även varit hemma hos morsan och gänget och kollade på fotboll. Nämligen Elfsborg mot Helsingborg. Och i första halvlek... efter att Helsingborg och Henke Larsson sparkat in 2-0 så trodde jag att loppet var kört. Men icke sa nicke... för i andra halvlek var det di gules tur att briljera. Matchen slutade 2-2 och det tänker jag vara väldigt nöjd med!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0