money, money, money... must be funny

Vart fan tog alla pengar vägen den här månaden? Slurp sa det bara så var dem borta... och har bara gått en vecka sedan jag fick lön. Jösses. Detta bådar inte gott. Jag vet inte ens vad jag har gjort med pengarna? Klart att hyran spelar in... och så får jag av någon anledning bara mobil räkning varannan månad så när det kommer ligger den på typ 1000 spänn... och så var det startpaketet på min Boxer... 1000 kr till. Ja, då är vi nästan uppe i 5000 redan. =/

Löneförhöjning tack!?

Ska förresten äta tacos ikväll! Ska bara handla först (göra av med ännu mer pengar, så klart)! Men jävlar va gott det ska bli. Det var (tro det eller ej) faktiskt ett tag sedan jag åt tacos nu. Första månaden när jag flyttat åt jag ju det minst en eller två gånger i veckan, haha! Men nu är det dags igen... och det riktigt vattnas i munnen bara jag tänker på det.

Tacos är verklgien min bästa mat.
Bara så ni vet... ifall ni någon gång känner att ni vill bjuda mig på något! ;D

Nu ska jag hoppa in i duschen!
See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0