vänner, jobb och chokladpudding

Så här sitter jag i min egna lilla värld och kollar på Vänner. Är på säsong 10, avsnittet där Mike och Phoebe gifter sig! Jag tror bestämt att Vänner är mitt favorit program någonsin. Det är en sån där klassiker... man kan kolla på vilket avsnitt som helst, flera gånger om man så vill det (och jag har verkligen sett alla avsnitt minst tre gånger) och det är alltid lika roligt!

Men men... så här ligger det till... här sitter jag i min egna lilla värld och så ringer min chef och frågar om inte jag kan jobba imorrn. Känns alltid lite halvt tråkigt att gå in och jobba när man ställt in sig på att vara ledig... men det var bara från 10-14 så jag tror närmare bestämt att jag kommer överleva! ;) Kommer ju dessutom att jobba med Cissi och Susanne så det blir kul.

Och vet ni vad?

Nu har jag tänkt göra lite choklad pudding till mig själv =D Sen funderar jag på att kolla på någon film. Fick ju låna Save the Last Dance 2 för några veckor sedan och har fortfarande inte lyckats kolla på den. Haha. Sån är jag... men nu är det nog faktiskt movie time. Ska nog ta en snabbdusch mitt i allt också.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du får säga sen om filmen va nå bra ;)

2008-10-05 @ 23:37:33
URL: http://metrobloggen.se/annamopp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0