4 - 0 till vårt gula lag!

Har äntligen bestämt mig för att dra mig ur min dvala och masa min in på internet. Är sjuk idag. Började känna mig dålig redan igår kväll. Magsjuk? Njaa, jag vet inte, men det är något som inte står rätt till i alla fall. Var inte aktuellt att jobba idag och jag bli hemma imorrn också.

Men detta kom ytterst olägligt för det var ju Elfsborgs match på Borås Arena idag och den hade jag ju velat se. Men nej då, den fick jag allt lova att sitta hemma och glo på med en kopp té!

Höjdpunkten (förutom att Elfsborg gjorde fyra mål och Malmö FF gjorde noll) var efter matchen när dem filmade Malmö's fans som såg ganska glad ut trots förlusten... dem höll nämligen på att ta av sig kläderna, en av dem var till och med helt naken. Ett mycket interessant sätt att ta en förlust match på måste jag säga. Det kanske är så man hanterar förluster i Malmö?

Dagens sämsta grej var ju självklart att Stefan Ishizaki blev skadad! Hoppas verkligen inte det är allvarligt! Han var ju tvungen att byta med en gång men man kan ju hoppas att det inte var farligt och att det går över snart. Annars blir jag deprimerad.

Vi behöver honom nu när vi ska krossa Kalmar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0