Funderar på att trotsa regnet...

...och vandra ner till Knalleland. Behöver handla lite tills ikväll, vet inte riktigt vad jag ska äta men något kul ska det väl få bli! Känner även för att gå och kolla lite i affärer, kanske gå in och hälsa på lite på jobbet? Se så att dem sköter sig. Ja, vi får se.

Kan väl behöva lite frisk luft.

Bara för att jag råkar ha 90 fungerande tv-kanaler så betyder faktiskt inte det att jag måste ligga inne och kolla på dem dygnet runt (försöker intala mig själv detta förstår ni!)... det är svårt att slita sig men ... det måste göras! Haha.

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

vi ahr fortfarande inte träffats!!!!! :D

2008-09-07 @ 09:16:06
URL: http://bjorkengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0