Guess who's back! =D

En smula dramatiskt att mitt senaste inlägg skulle bli just om jordens undergång. Haha. Men jag lever faktiskt och jorden har inte gått under. Det är helt enkelt så här att mitt internet slutade fungera i Torsdags och jag kunde helt enkelt inte fixa det på något sätt och vis... utan var helt enkelt tvungen att sitta snällt och vänta på att mitt nya mobila bredband från Telia skulle dyka upp.

Och nu är det här! =D Och det funkar jättebra (än så länge i alla fall) har ju iof bara användt det i några minuter än... men so far, so good som vi brukar säga här på Norrmalm.

Har väl egentligen inte gjort något speciellt nu i helgen. Har jobbat och varit allmänt trött. Gått och lagt mig vid 22 tiden varje kväll. Haha. Så tidigt har jag inte gått och lagt mig på flera år. Har varit ute och promenerat, varit med Vicke och tittat på Elfsborgs match med Mikkaela (och mamma & Busan, så klart).

Blev för övrigt mycket besviken på Elfsborg igår. Ett mål kunde dem väl petat in i alla fall... och Kalmar jävlarna vann som vanligt. Jaja, vad är väl en bal på slottet? Eller en match mot Sundsvall på Norrportens arenan? Eller Magnus Haglunds hel-skägg och dam jacka?

Trivs fortfarande superbra i lägenheten! Känns hur bra som helst det här. Om ens en liten smula konstigt kanske... här bor jag liksom. Helt själv. Mitt hem. Lite kul är det allt ;)

Nej, nu jävlar ska jag surfa och ta igen allt jag missat de senaste dagarna. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0