Hej Hej!

Tänkte bara medela allihop om att jag lever.

Har faktiskt inte orkat blogga de senaste dagarna. Så mycket att göra på jobbet... och jag har varit helt slut när jag kommit hem så jag har inte orkat fixa något här heller. Så det ser fortfarande ut som en enda röra. Tyvärr. Men nu är jag ledig i fyra dagar faktiskt så jag ska minsan fixa och dona hela helgen!

Sover som en gud(inna) i min nya säng och tycker det är jättemysigt här! Bilder kommer så snart jag fått i ordning, jag lovar! Hehe.

De tre dagarna jag har jobbat den här veckan känns verkligen som en hela vecka i kroppen. Är helt matt. Men jävlar va fint det är i butiken! Det är som en helt ny butik och den känns mycket större! =D Vi är alla jättenöjda!!

Ska klippa mig imorgon och så har jag köpt hårfärg också... lovar att ta lite före och efter bilder! Ska även dra med morsan till Siba, måste ju ha proffs hjälp när man ska skaffa boxer och allt. Det är ju bara så. Hon ska även få äran att hjälpa mig koppla in den. =D Just nu har jag ju bara 1, 2 och 4... och det duger för tillfället men snart börjar ju Top Model igen och då MÅSTE jag ha 3:an!

Nej, nu ska jag fortsätta att packa upp mina dvd:er.

Även kolla lite busstider och så på internet. Ska ju ta mig till frissan imorrn! =)

Vi ses! Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0