Ibland är det bra att någon kommer på besök

För då blir man liksom tvungen att städa!

Har packat upp precis allt nu, vikt ihop kläder, hängt kläder på galgar, lagt in alla kläder i garderoben.... fixat och donat! Nu set lägenheten alldeles prima ut! Mycket trevligt måste jag få lova att säga. Har även tagit en massa bilder men dem orkar jag inte ladda upp just nu för jag har precis städat bort min USB sladd till kameran! Haha.

Men jag lovar att ladda upp dem och visa er alla imorgon!

Boxern är inhandlad och min käre mor hjälpte mig att koppla in den! Och då visar det sig att nu de första dagarna har jag typ alla kanaler =D Haha. Så nu jävlar ska jag sitta dygnet runt vid tv:n! Får flytta datorn också kanske så jag kan göra båda sakerna samtidigt och blogga om alla mina kanaler. Haha. Eller inte.

Det är förresten Fanny som kommer... och hon kommer om 30 minuter! Mysigt!
Då blir det ostbricka! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0