Kimmers bästa stunder!

Känner mig hyfsat pigg under omständigheterna (mest tack vare nya Britney låten)... min granne envisades med att titta på TV på högsta volym igår kväll till efter midnatt... ibland stör jag mig inte så mycket på ljud omkring mig men igår var självklart en sån natt då minsta oväntat ljud störde mig. Kunde inte somna på ett tag så jag vet inte hur mycket... eller... lite... jag har sovit i natt. Men vem bryr sig? Jag överlever ändå.

Lönehelg!

Förhoppningsvis har vi så mycket att göra att jag inte kommer tänka på att jag är trött förens jag kommit hem och satt mig i soffan! Kul ska det bli i alla fall! Av någon konstig anledning älskar jag att jobba under stress. Serva 3-4 kunder samtidigt ... eller se ett helt berg av skor på golvet som man måste plocka upp och så måste man gå slalom mellan allt folk... kuta omkring för att få det att se snyggt ut. Ja, det är Kims bästa stunder.

Nu jävlar!

Kommentarer
Postat av: Shagy

bli medlem genom mig och få 25 poäng extra utöver dom 50 poängen du får när du blir medlem!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=6130

2008-09-27 @ 10:11:36
URL: http://shagy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0