Slit och ännu mer slit!

Det var ungefär vad dagen på jobbet handlade om idag. Vi möblerar ju som sagt om i hela butiken och det är inte lite saker att flytta på om man säger så. Inte världens minsta butik (inte världens största butik heller) kanske världens mittemellanste (???) butik! Jag vet inte... jag och Susanne fick i alla fall uppdraget (självklart) att byta ut vanliga hyllor mot dubbelhyllor... INTE mitt favorit jobb om man säger så.

Men kul hade vi i alla fall =D

Sedan hittade Vicke en kackerlacka i en av låderna som hade kommit med skor! Den var död... och hade säkert åkte med enda från Asien. Men fy fan va äckligt!! Och den hade hon tänkt att komma in och visa mig när jag satt och åt lunch - tack och lov blev det Mc Donalds med Susanne på lunchen -- vi satt till och med ute i solen och åt =D Mys! Men ärligt talat. En kackerlacka!! Jag ska aldrig mer öppna en låda på jobbet, det har ni mitt ord på!

Men nu är det nog i alla fall inga mer hyllor som ska bytas. OCH DET TACKAR VI FÖR!

Fick förresten nyckeln till lägenheten idag!! Yay! Nu sitter den i min otroligt heta 'I love London' nyckelring (som jag köpte i London...så klart). Imorgon går flyttlasset! Mammsen hjälper självfallet till <3

Får nog fixa kösystem sen med folket som vill komma och hälsa på. Det är ju inte världens största place om man säger så, tror inte alla får plats samtidigt. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0