blä

Har en brännskada på magen nu efter min lilla olycka i köket igår. Har man jag riktig tur så kommer jag vara "märkt" för alltid. Fan. Att jag måste vara så jävla klantig.

Och herregud vilken jobbig dag det har varit idag.

Tiden har gått sakta, jag har varit trött och grinig hela dagen. Har inte haft någon som helst arbetsmoral. Har i princip bara gått runt och gnällt. Men jag lyckades i alla fall stoppa ett gäng tjejer från att stjäla ett par skor. Ha! Försöka duger! Dem här tjejerna är inte att leka med dock... fick reda på idag att dem tidigare i veckan har hotat våran praktikant med stryk.

Jag blir så trött på vissa människor.

Vart är världen på väg egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0