comeback of the year

Ni kanske har märkt att det har gått lite trögt med bloggandet den senaste tiden... *klistra in förklaring till varför här* ... nej, jag vet faktiskt inte varför. Allt som går upp måste ju komma ner någon gång, eller hur? Det har visst någonting med tyngdkraft att göra men sateliter, dem svävar minsan omkring där uppe i rymden utan problem. Så jag antar att min lösning till ett mer aktivt bloggande är att jag flyttar till rymden - där kan jag vara "uppe" hela tiden och inte ha några "nere perioder" som jag har just nu.

För att flytta till rymden behöver jag en raket. Jag har ingen raket. Det är lite synd faktiskt för detta innebär ju att det inte kommer bli så värst lätt att utföra min brilljanta idé.




jag och gamle bettan gjorde i alla fall comeback på vägarna idag! det
gick bra förutom när jag skulle ta det här kortet, det blev lite farligt.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha jag kallar också min cykel för gamla bettan;P



allt bra med dig idag?:)

2009-04-29 @ 08:00:11
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Helena

Oooooh Bettan is back!

Good to see her again!

2009-04-30 @ 21:58:14
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0