eins, zwei, drei, vier, fünf...

...sechs, sieben, acht, neun, aus.

Låten Sonne med Rammstein är den nya melodin på min mobil som väcker mig varje morgon. Ett mycket trevligt sätt att vakna måste jag säga. Lite brutalt kanske men det kan ju vara kul det också.

Är förövrigt helt slut efter en dag på jobbet men så kan det gå när det är mycket kunder och lite personal. Har fortfarande inte hittat mina Harry Potter glasögon men tack för tipset, Helena, jag ska fortsätta söka om ett tag. Först ska jag kolla på Bolt. (:

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe,du kommer hitta dem.

Ring om ni behöver personal, jag är ledig nästan jämt.....

2009-04-13 @ 20:44:02
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0