en förändring, tack.

  


När jag får lön den här månaden ska jag unna mig en klippning. Det är på tiden att det händer något med mitt hår. Viserligen har det ganska nyss fått en ny (röd) färg men det ser bara för tråkigt ut när det bara hänger där och det inte "händer" något. Funderar på något i stil med bilderna... fast jag behöver lite längre hår för att ha den "andra" frisyren men något i den stilen i alla fall.


ps. det är förresten bara en ren slump att alla på bilderna har svart hår, jag behåller mitt röda (:


Kommentarer
Postat av: Lady Gagas fanblogg

the fame är riktigt bra:)gillade inte den så mkt först men nu är den braaa:)!skulle nog bli en grym video till den.

2009-04-04 @ 14:47:00
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0