man måste vara rik för att se britney

Det är inte så billigt att kolla på Britney Spears. Jag vill ha 'Center Ring Seats'!!! Fan va mäktigt det hade varit - jag behöver sponsorer! Kom igen nu. Endast 4500 det kan ni väl samla ihop åt mig? Eller så startar jag en fond... "Ge Kim Central Ring Seats Fonden"... egen TV gala ska jag ha också.



Dem billigaste biljetterna (för er med dålig syn) kostar 700 spänn! Hah!
Men va fan - är det Britney så är det!! Jag ska dit, no matter what men jag
kan nog dessvärre inte bjuda med min syster eller någon annan för den
delen, haha.

Kommentarer
Postat av: Lady Gagas fanblogg

synd att det är så dyra biljetter.ska på beyonce nu i maj och var inte alls så dyrt.men vill också ha In the zone.men vill få med mig min pojkvän haha,inga av mina kompisar gillar direkt britney.min pojkvän gillar henne inte heller,men han får ställa upp.men blir lite väl dyrt för oss att betala 2 in the zone biljetter,men vill ju se nära.

2009-04-30 @ 11:28:10
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0