jäger och en liter vin, det går bra nu

igår gick det villt till. det vill jag lova. vi drack gott, åt gott, dansade och sjöng. jag var lite lagom lullig kan man säga och det var katter överallt. en dräktig katt bland annat. jag och anna var tvugna att följa efter den då och då för att kolla om den höll på att föda eller inte. vi gillar dock inte katter. till slut satt jag och anna på trappan och pratade om att vi var nära att däcka. kom hem strax innan två (tack vare annelie<3). hittade två cigaretter i bh:n medans jag satt där i mörkret framför datorn... (av någon anledning bestämde jag mig tydligen för att jag inte behövde tända några lampor). det blir alltid galet när vi är i farten. haha.

perfekt avslutning på en slitsam vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0