wunderbaum

vill ni veta hur skönt det är att vara ledig? känns som man har jobbat halvt ihjäl sig nu det senaste. skönt som fan att bara gå hemma och inte göra någonting speciellt. önskar att jag kunde vara ledig i några månader nu. hah! men nästa vecka jobbar jag bara 3 av 7 dagar så det går väl an ;)

undrar förresten om min grannar kan höra mig när jag sjunger i duschen? det slog mig idag när jag stod där och sjöng beyoncé's 'halo' för full hals (det är min dusch låt av någon anledning) att 'tänk om dem hör mig?' ... inte för att det skulle göra någonting med tanke på hur vackar sångröst jag har men ändå... haha.



ps. nej, rubriken har absolut ingenting att göra med detta blogg inlägg.

ps2. säger man så förresten? "för full hals"? det låter konstigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0