och förresten...

Är det någon mer en jag som störde sig otroligt mycket på tjejen (som jag antar var Eriks flickvän) som kom upp på scenen när han sjöng vinnarlåten. Okej, att komma upp och se en liten kram som pappan gjorde men att stå där uppe och dansa och åma sig? FAIL! Visst, hon är jätteglad för hans skull och det var väl gulligt osv... men ärligt talat...

Det där skulle ju vara Eriks "moment" och så står hon där upp och stör! Det gjorde mig irriterad och det förstörde ärligt talat hela finalen. Så det så! Okej, kanske överdriver lite men... det här har väl aldrig hänt förut? Att någon familjemedlem kutar upp på scenen mitt under vinnarlåten? I don't think so.


Men men... hon fick sina fifteen minutes of fame iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0