wow

Jag är verkligen en stjärna på att blogga. Eller hur?

Julen var hur som helst bra. Fick en massa bra grejer men fick främst av allt spendera tid med min något flummiga och halv-galna familj... och det är alltid ett rent nöje. Jag och min moster efter en halv julöl var, oj oj, det finns inget som går att jämföra med hur bra vi är då. Hon vann till exempel 25 kr på sin trisslott och tjöt som om hon hade vunnit 25 miljoner. Hahaha.

Älskar verkligen min familj (fadder Cladden självklart inräknad)!



Annars har jag ett mysterium att lösa... det är någon som kastat snöboll på mitt ena vardagsrums fönster nu två kvällar i rad. Samma tid (ungefär), samma fönster och när jag kollar ut så ser jag ingen alls... hmmm. Imorgon kommer agent Rövhål och professorn att undersöka det här fallet närmare.


Tack och hej och god jul (i efterskott??)

Kommentarer
Postat av: Cladden

There´s no Christmas like the Walter-christmas!! Tack underbara, Kimman för en härlig julafton.

2009-12-28 @ 10:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0