dags att tycka till igen.

MELODIFESTIVALEN, DEL 3 - LEKSAND


velvet
,
dåligt, dåligt, dåligt. i refrängen lät det ungefär som om skivan hade hakat upp sig. och hur många gånger har inte hon varit med egentligen? hon är med varje år ju. snälla, ge upp. alla låtar låter ju likadant också.

rigo and the topaz sound ft. red fox,
haha, nej, bara nej. jag orkar inte.

molly sandén,
okej, inte visste jag att det var okej att skicka in samma bidrag två år i rad. det är lite väl mycket 'empty room' över refrängen! hon är jättesöt och hon sjunger jättebra men... VARFÖR? varför? kan man inte komma på något mer orginellt. och inte ha låtar som låter likadant varje år.  jag blir så trött!

e.m.d,
om man inte kollar på tv:n så är faktiskt den här låten bäst hittils! men jag kan bara inte med att kolla på dem, det blir så pinsamt på något sätt. men låten är som sagt bäst so far (enligt mig) - den sätter sig med en gång - bara jag slipper se dem! men visst, den här måste raka vägen till globen (och få en toppplacering där också)!

mikael rickfors,
usch nej. fast... musiken i sig är rätt go faktiskt. men jag står inte ut med att se gubben stå där och kråma sig med sin gitarr. nej nej nej. trååååkigt!

maja gullstrand,
hon är underbart söt, jag vill  ha hennes fina hår! hennes röst är cool och låten är rätt mysig men njaa, den är inte överdrivet bra. låter lite som hiss musik!

sofia,
den här kanske hade vunnit i grekland och den är tråkig, tråkig, tråkig. och som jag har sagt om så många bidrag tidigare - vi har hört det 100 gånger förut!

bwo,
jag gillar inte bwo. det ska gudarna veta och det här tycker jag bara var tråkigt! och va fan har han på sig? det här är ju också en sån grupp som också bara borde ge upp. dem har ju varit med 500 gånger redan, är så trött på dem! alexander bard rockar ju i alla fall sina retro-glasögon och ridhjälmen (plus poäng på honom)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0