det spökar

För första gången på åtta dagar känner jag mig hyfsat frisk igen! Har fortfarande lite ont i huvudet och en konstig smak i munnen som vägrar försvinna men men... det försvinner väl förr eller senare också får vi hoppas! Känns i alla fall bra att det inte är en enda blåsa kvar! Allt var är borta... fast igår kom det nästan bara blod iof men men. Det är över nu.

Helgen på jobbet har varit lugn och mycket trivsam! Trevligt folk (både personal och kunder) förgyller verkligen tillvaron. Anna med sina barn och Dennis var inne och hälsade på i Lördags, mycket trevligt! Min radio verkar leva ett eget liv förresten, den började just nu spela utav sig själv. Vem vet, det kanske spökar här?

Imorgon ska jag, Vicke, Joline och mamma åka till IKEA =D Något jag verkeligen ser fram emot. Måste nog skriva ner allt jag ska handla för jag kommer på nya saker hela tiden som jag behöver. Gardinstänger är dock något jag verkligen inte får glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0