en annan vinnande kombination är kim, julle och vicke på ikea

Jag köpte en hel del och jag vet knappt vart jag ska börja... det blev en tvättkorg, lite krokar, glödlampor, en taklampa, gardinstänger (som för övrigt var för korta för två av mina fönster), ljusstakar, badlakan, kökshandukar, wok-panna och en vanlig stekpanna... och... herregud, jag har redan glömt av vad jag har köpt.

Illa.

Men men kul var det i alla fall och det tog inte särskilt lång tid innan vagnen blev full! Jajamän! Då lever vi på minimum resten av den här månaden också!! Haha. Ska ju va på Katy Perry om 20 dagar med och då måste jag betala resan upp till Stockholm =p

Men vet ni vad?
Man lever bara en gång.
Nio gånger om man är en katt.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0