hittade hos anna som i sin tur hittade hos emma

1. När gick du upp i dag? 8:55

2. Diamanter eller pärlor? Ehh, vi säger väl diamanter bara för att ha något sagt

3. Senaste filmen du såg på bio? Bröllopsduellen

4. Favorit tv-program? GOSSIP GIRL (jag dör på den serien!!) Annars gillar jag Top Model, Project Runway, One Tree Hill, Sex and the City, Vänner och Desperate Housewives väldigt mycket också! Haha, men jag kollar inte mycket på TV...

5. Vad åt du till frukost? Har inte ätit frukost än!

6. Vad är ditt / dina andranamn? Sandra Emelie

7. Din favoritmat? tacos tacos tacos

8. Vilken mat gillar du inte? hmmm, jag gillar inte potatismos!

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Katy Perry - One of the Boys

10. Vilken bil kör du? Ingen... och det är väl tur det eftersom jag inte har körkort

11. Vilken är din Favoritmacka? Chicken Club från Starbucks! *dreggel*

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Falska människor och folk som beter sig som om hela världen kretsar kring dem!

13. Vilka är dina favoritkläder? Mina jeans leggins! I looove them! Min Panic at the Disco hoodie står högt på listan med för den väcker så fina minnen =D

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? New York, Los Angeles, London (igen och igen och igen)... skulle även vilja åka till Sydney! Och Paris (igen).

15. Favoritklädmärke? Bryr mig inte.

16. Var vill du dra dig tillbaka? Las Vegas. Där ska jag sitta och spela poker tills jag vinner flera miljarder, gifta mig med någon ung, snygg kille som ärver alla mina pengar när jag dör

17. Favorittid på dagen? Efter 19.00, speciellt när man har jobbat och precis kommit hem. Kims bästa tid.

18. Var är du född? Boooorås, Borås

19. Vilken är din favoritsport att se på?
FOTBOLL ... och hockey!

20. Coca Cola eller Pepsi? (har påven en rolig mössa??) Coca Cola, så klart 

21. Fotboll eller ishockey? Fotboll

22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Har faktiskt gått från att vara världens morgonmänniska till att vara en riktigt nattuggla!

23. Pedikyr eller manikyr? Äsch

24. Några spännande nyheter att berätta för oss? Nepp, inte en enda

25. Vad ville du bli när du var liten? Jag kommer ärligt talat inte ihåg!

26. Bästa barndomsminnet? Åh herregud... när jag lekte gorilla på Öland?

27. Varit i Afrika? Nej

28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Det skulle inte förvåna mig om jag hade gjort det faktiskt men inte så vitt jag minns just nu i alla fall

29. Varit med om en bilolycka? Nej *peppar peppar*

30. Favoritdag i veckan? Fredag

31. Favoritblomma? Maskroser

32. Favorit-snabbmatsrestaurant? Pizza-Hut xD

33. Äger du en cykel? OM JAG GÖR =D det är ju gamla Bettan!

34. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Har inget kreditkort och vill inget ha!

35. Lägg-/sovdags? Runt 23 någonstans, i alla fall om jag ska jobba dagen därpå!

36. Senaste personen du delade en middag med? Fanny och Kerstin =D

37. Vad sysslar du med just nu? Fyller i det här... och lyssnar på 3OH!3

38. Favoritfärg? Gul - som i Elfsborg ;)

39. Hur många tatueringar? Noll

Kommentarer
Postat av: Helena

The greatest header typ EVER!!!!

Fan va coolt!!!



....typ "Kims bästa header"...;)

2009-02-16 @ 20:57:21
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0