just like a circus

Jag är lite lagom trött idag men det var så himla mysigt ute igår, vilket härligt litet gäng vi är! Känns som att jag skulle kunna sova i flera timmar men det spelar ingen roll hur trött jag är. Jag tycker inte om att sova bort mina dagar. Borde väl gå och handla något att äta. För vem vill äta Havregrynsgröt en Fredags kväll? Får kolla kontot bara och lägga upp en plan.

Skulle behöva tvätta också... har jag tur så finns det en tid ledig ikväll eller imorgon eftermiddag! Hade varit perfekt! Får väl kolla upp det också.

Shit. 90 kr har jag att bränna på något ätbart idag! Haha. Nu kör vi så det ryker! Frågan är bara om man orkar gå ner till stan =p Jo, lite frisk luft vore kanske inte fel. Hatar att det är så jävla mycket snö nu bara. Snön har liksom lagt sig som ett täcke över isen ... så det är omöjligt att se vart det är halt eller inte. Får väl köra på pingvingång ner till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0